Tuesday, March 18, 2008

Song from "My Lucky Star"

Listening to the soundtrack for a Taiwanese show called "My Lucky Star 放羊的星星", I came across the following song, that really is something that I'm thinking I need to be right now = BRAVE...breaking up and being brave about it, even though it's what I face, walking alone down this road. In the end, the decision is mine, and I choose to be brave and face the loneliness for now. Until someone else comes along...

Title: 堅強分手
Singer: 何俊明 (He Jun Ming)

我知道你躲著我 沒跟我說理由
在電話那頭靜靜的沈默
我知道你不愛我 離去沒有回頭
在天黑以後 我學會冷漠

我會堅強分手 自已遠走
不用你擔心我 天黑了以後我
會選擇一個人過
我會堅強分手 自已遠走
不用你安慰我 孤單的時候
我會一個人到處去走走

我知道你躲著我 沒跟我說理由
在電話那頭靜靜的沈默
我知道你不愛我 離去沒有回頭
在天黑以後 我學會冷漠

我會堅強分手 自已遠走
不用你擔心我 天黑了以後
我會選擇一個人過
我會堅強分手 自已遠走
不用你安慰我 孤單的時候
我會一個人到處去走走...

我會堅強分手 自已遠走
不用你擔心我 天黑了以後
我會選擇一個人過...

孤單的時候 我會一個人到處去走走

0 Comments:

Post a Comment

<< Home